Voorstelling Groep

Sandro Pöttgen: Mijn naam is Sandro Pöttgen. Ik ben 21 jaar en woon te Sint-Martens-Latem. Ik studeer toegepaste psychologie aan de Vives campus Kortrijk.

Raymi Mertens: Mijn naam is Raymi Mertens. Ik ben 18 jaar en woon te Wetteren. Ik studeer toegepaste psychologie aan de Vives campus Kortrijk.

Aurélie Quidousse: Mijn naam is Aurélie Quidousse. Ik ben 18 jaar en woon te Gullegem. Ik studeer toegepaste psychologie aan de Vives campus Kortrijk.

Hanne Pergoot: Mijn naam is Hanne Pergoot. Ik ben 18 jaar en woon te Nazareth. Ik studeer toegepaste psychologie aan de Vives campus Kortrijk.

Hanne Vermeiren:Mijn naam is Hanne Vermeiren. Ik ben 18 jaar en woon te Wortegem - Petegem. Ik studeer toegepaste psychologie aan de Vives campus Kortrijk

Aukje Poorteman: Mijn naam is Aukje Poorteman. Ik ben 18 jaar en ik woon in Ieper. Ik studeer toegepaste psychologie aan de Vives campus te Kortrijk.

Mathijs Versnaeyen: Mijn naam is Mathijs Versnaeyen. Ik ben 19 jaar en woon in Nazareth. Ik studeer toegepaste psychologie aan Vives, campus Kortrijk.

Noémi Mertens: Mijn naam is Noémi Mertens. Ik ben 19 jaar en ik woon in Meerbeek. Ik studeer toegepaste psychologie aan de Vives campus te Kortrijk.

Rajmonda Osmanaj: Mijn naam is Rajmonda Osmanaj. Ik ben 18 jaar en ik woon in Wielsbeke. Ik studeer toegepaste psychologie aan de Vives campus te Kortrijk.

Lisa Pede: Mijn naam is Lisa Pede. Ik ben 18 jaar en ik woon in Oudenaarde. Ik studeer toegepaste psychologie aan Vives, campus Kortrijk.

Zoë Messaoudi: Mijn naam is Zoë Messaoudi. Ik ben 19 jaar en ik woon in Harelbeke. Ik studeer toegepaste psychologie aan Vives, campus Kortrijk.

Yentl Mestdag: Mijn naam is Yentl Mestdag. Ik ben 18 jaar en ik woon in Maarkedal. Ik studeer toegepaste psychologie aan Vives, campus Kortrijk.

Lisa Obert: Mijn naam is Lisa Obert. Ik ben 19 jaar en woon in Deinze. Ik studeer toegepaste psychologie aan Vives, campus te Kortrijk.

Sam Nuytten: Mijn naam is Sam Nuytten. Ik ben 19 jaar en ik woon in Bellegem. Ik studeer toegepaste psychologie aan Vives, campus Kortrijk.

Octavie Vauterin: Mijn naam is Octavie Vauterin. Ik ben 19 jaar en woon in Kortrijk. Ik studeer toegepaste Psychologie aan Vives, campus kortrijk.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License