Voorstelling Groep

Sandro Pöttgen: Mijn naam is Sandro Pöttgen. Ik ben 21 jaar en woon te Sint-Martens-Latem. Ik studeer toegepaste psychologie aan de Vives campus Kortrijk.

Raymi Mertens: Mijn naam is Raymi Mertens. Ik ben 18 jaar en woon te Wetteren. Ik studeer toegepaste psychologie aan de Vives campus Kortrijk.

Aurélie Quidousse: Mijn naam is Aurélie Quidousse. Ik ben 18 jaar en woon te Gullegem. Ik studeer toegepaste psychologie aan de Vives campus Kortrijk.

Hanne Pergoot: Mijn naam is Hanne Pergoot. Ik ben 18 jaar en woon te Nazareth. Ik studeer toegepaste psychologie aan de Vives campus Kortrijk.

Hanne Vermeiren:Mijn naam is Hanne Vermeiren. Ik ben 18 jaar en woon te Wortegem - Petegem. Ik studeer toegepaste psychologie aan de Vives campus Kortrijk

Aukje Poorteman: Mijn naam is Aukje Poorteman. Ik ben 18 jaar en ik woon in Ieper. Ik studeer toegepaste psychologie aan de Vives campus te Kortrijk.

Mathijs Versnaeyen: Mijn naam is Mathijs Versnaeyen. Ik ben 19 jaar en woon in Nazareth. Ik studeer toegepaste psychologie aan Vives, campus Kortrijk.

Noémi Mertens: Mijn naam is Noémi Mertens. Ik ben 19 jaar en ik woon in Meerbeek. Ik studeer toegepaste psychologie aan de Vives campus te Kortrijk.

Rajmonda Osmanaj: Mijn naam is Rajmonda Osmanaj. Ik ben 18 jaar en ik woon in Wielsbeke. Ik studeer toegepaste psychologie aan de Vives campus te Kortrijk.

Lisa Pede: Mijn naam is Lisa Pede. Ik ben 18 jaar en ik woon in Oudenaarde. Ik studeer toegepaste psychologie aan Vives, campus Kortrijk.

Zoë Messaoudi: Mijn naam is Zoë Messaoudi. Ik ben 19 jaar en ik woon in Harelbeke. Ik studeer toegepaste psychologie aan Vives, campus Kortrijk.

Yentl Mestdag: Mijn naam is Yentl Mestdag. Ik ben 18 jaar en ik woon in Maarkedal. Ik studeer toegepaste psychologie aan Vives, campus Kortrijk.

Lisa Obert: Mijn naam is Lisa Obert. Ik ben 19 jaar en woon in Deinze. Ik studeer toegepaste psychologie aan Vives, campus te Kortrijk.

Sam Nuytten: Mijn naam is Sam Nuytten. Ik ben 19 jaar en ik woon in Bellegem. Ik studeer toegepaste psychologie aan Vives, campus Kortrijk.

Octavie Vauterin: Mijn naam is Octavie Vauterin. Ik ben 19 jaar en woon in Kortrijk. Ik studeer toegepaste Psychologie aan Vives, campus kortrijk.